Lagu Batak

Tentang : Artis, Pencipta, Musisi, Produser, Penikmat, Syair

Trio Lasidos

with 73 comments

Jika umur anda sekarang 30an keatas dan anda masih memakai marga diakhir nama anda, saya bisa pastikan anda pernah mendengar nama mereka, Trio Lasidos. Ya mereka adalah penyanyi penyanyi tangguh yang sepertinya dilahirkan untuk bernyanyi.

Kontribusi mereka untuk kemajuan musik dan lagu batak adalah hal yang mutlak untuk diaminkan. mereka sepertinya tak pernah lelah untuk berkarya sampai kapanpun, karena sampai saat ini walaupun usia mereka telah begitu cukup untuk pensiun, tetapi karena kesungguhan dan talenta mereka yang luar biasa dalam dunia musik/lagu batak kita masih sering mendengar nama mereka berkarya sampai sekarang.

Personil Trio Lasidos : Hilman Padang, Bunthora Situmorang dan Jack Marpaung. Nama personil terakhir ini adalah merupakan sosok penyanyi batak yang sangat sangat digandrungi oleh fans lagu batak dari tahun 80 sampai saat ini.

Ketiga personil ini mempunyai kepribadian yang sangat utuh satu dengan yang lainnya, mereka dapat disebut sebgai penyanyi dalam 3 jaman, yang saya maksud dengan 3 jaman tersebut antara lain, pada saat mereka memulai karir didunia dapur rekaman, merekalah yang dari sedikit artis batak yang pernah mengalami rekaman dengan alat yang sangat konvensional itu, tahun 80 alat rekaman yang ada di indonesia belum lah dapat dibilang canggih seprti saat ini, mereka melakukan “live recording” pada saat mengadakan rekaman lagu batak saat itu, artinya bahwa mereka akan mempersiapkan diri dengan stamina yang sangat prima untuk bisa menyelesaikan lagu yang mereka rekam tanpa berhenti tanpa pemotongan pemotongan “tracking” sperti lazimnya rekaman sekarang ini. mereka harus mempunyai konsentrasi yang tinggi untuk menghafal lagu dan mempertanggung jawabkan

………….

Written by lagubatak

September 1, 2008 at 3:10 am

73 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. horas di hita sude pinompar ni opputta si rajabatak
    nga loga au man searching lagu ver
    si ni jack ft hilman ” putus sikkola dang marna dapot puang…
    di hamu akka ale_ale adg do na boi mangalehon solusi…
    sahit hu do muse lagu puang…
    mauliate parjolo

    jackson tupang
    merauke – papua

    jack simatupang

    April 12, 2014 at 11:05 pm

  2. sayang generasinya tidak ada yg setangguh dan secerdas mreka bygkn dalam satu lagu mreka bisa berganti2 vokal suara bhkn pendengar tidak menyadarinya bhwa mreka punya suara bagai bunglon

    pagaran babiat

    February 7, 2014 at 6:25 am

  3. Horas angka lae.
    Nungga tung massai masihol hami umbege suara Trio 671s(lg rame2 dht dongan di kode tuak) sude marpangkilaan nasarupa ra songonido nang banso batak naadong diliat portibion masihol do umbege suara muna pangidoan nami tuhamu angka laekku molo adong nahumurang ba nilompa,molo lobi ba nigoreng(ni palas)lapatanna niparhaseangkon sudena,dangadong na ambolong suang songoni tu hamu Trio 671s saling marpangaju,masialapan roha unang mangalului ise nasala.Ingot hamu para penggemar namangkasiholi hamu alana dangadong naboi manggantihon LASIDOS Baik liriknya holan umbege judulna pe marsisir imbulu artina trsentuh perasan lungun,holong dna.Danghupangido hami ringgit,arta alai mas dohupangidohami.Suara emas munaido nungnga tung mansai mashol umbegesa.Naadong dihamunai Talenta sian Tuhan i gunahon hamu lao pasombu lungun ni Bangso batak truama fans-fans.Lasidos Exist kembali Nahum akan Tersenyum.kami sangat rindu lae.Horas

    Sadar Simjtk

    March 9, 2013 at 5:03 am

  4. Horas

    Sadar Simjtk

    March 9, 2013 at 3:54 am

  5. au halak batak di palembang a.sunggul. p.manullang mangidohon tu personil trio lasidos merekam ulang lagulagu lama dalam kaset vcd (legendaris lagu lasidos) mewakili masyarakat batak di plbg

    ranto123

    December 14, 2012 at 1:06 pm

  6. Horas di hamu natolu amang personil Trio Lasidos (Bunthora situmorang,Jack Marpaung, Hilman padang). Hami bangso batak na adong di Tanjungbalai-Asahan sangat mengharapkan hasadaonmuna muse di album kedua dan album berikutnya dung album Bangso batak (Vol-1 Lasidos Bersatu). Mauas hami amang di soara MAS muna i. Angka Ende Legenda muna i peta ho muse diputar ulang, Asalma lanjut hubege hami gabungan ni soara muna na uli i. Mewakili masyarakat Tanjungbalai-Asahan : HB SINAGA

    HB SINAGA

    August 29, 2012 at 2:45 am

  7. tabo ni lagu i manian bayah…

    dang boi lupa iba,,,,

    doddy charles sinaga

    August 18, 2012 at 5:07 pm

  8. Trio Lasidos Punya nama besar dan tercatat sebagai The Legend Singers from Tapanuli, tetapi sebegitu besar namanya sebegitu pula besarnya orang kecewa krn mereka, kenapa tidak…..pada awalnya mereka memang rekaman diatas pita yg diberi label ” KHUSUS UNTUK YANG BERTELINGA MUSIK ” dan kita-kita yang sdh pernah menikmati senandung Trio Lasidos sudah gak karuan rindunya atas kehadiran mereka di blantika musik Batak, dan rasanya TELINGA KITA saat ini bukan lagi telinga musik dibuat mereka melainkan TELINGA KUALI.
    Saya pernah menulis disalah satu media cetak ” Harian SIB ” yang mengkritik lagu-lagu batak yang judulnya macam-macam yg tidak memberi isnpirasi positif menunjukkan khass-nya adat batak tetapi pada saat itu saya juga memberi pujian buat beberapa judul lagu yang sangat fantastis tuk di jempol dimana salah satu judul lagu Trio Lasidos ketika mendengar judulnya saja kita sudah terbawa hayalan hingga kemana-mana karena sangat menyentuh dan kenyataan lagu itu memang terjadi di bangso batak yaitu
    ” MANGGADIS GOGO”
    Hilangnya Trio Lasidos dari org yang “BERTERLINGA MUSIK” serasa penyanyi yang lainnya tidak punya
    kharisma, alias DATANG DAN BERLALU tanpa kesan.
    Pencinta lagu Trio lasidos mulai bangga dan serasa kembali ke 20 thn yg lalu ketika mereka bersatu kembali dalam album SI RAJA BATAK apalagi diiming-imingi rekaman berikutnya segera tiba…e..eh……….
    cuman janji doank. Buat Lae kami bertiga(Trio lasidos) gunakanlah Talentamu untuk org lain, kami ini tidak
    minta uang dari lae-lae bertiga tapi berkaryalah tuk org lain dimasa sisa hidup ini suara lae-lae tu belum ada yg bisa menggantikannya hingga saat ini masih seperti yang dulu ketika road show di Tarutung di Boiskop “Tek hong” dan itu sudah kami lihat pada album Si Raja Batak yg lalu.
    Buktikanlah lagu yg lae nyanyikan “TAPASONANG-SONANG MAROHATTABE ALA NALAO SALPUDO SUDE……..ANGKA HOSOM LATE NAMARALE-ALE IPE TAPADAO MASUDE”..dst..

    Tu hamu akka dongan sapartinaonan ba sabar ma hita, molo soasi rohanasida mamereng hitaon ba rohanama disi, Nalao salpudo sude songon ende ni nasidai. Horas…..horas…..horas

    Eqonium Arez Silitonga

    May 19, 2012 at 4:19 am

  9. pesan sian PUSUK BUHIT…. di hamu pomparan ni bangso Batak,,,, secara khusus tu LASIDOS TRIO…….
    ULAHI HAMU MARSADA ,,, marende hamu muse ,, Hilman Padang, Bunthora Situmorang, Jack Marpaung. pulihkan kembali goar ni bangso batak marhite-hite Soara mu,,binsan mangolu hamu,,,ate,,, manatap do Hami sian Pusuk Buhit,,,,,,,,,,

    FR.JHONN. SAGALA

    joni

    April 5, 2012 at 5:00 am

    • Songoni do tong pangidoan nami tu Lasidos. Mewakili sian daerah Tapanuli Bagian Selatan

      Pasaribu

      April 25, 2012 at 7:36 am

  10. Mauliate lae kami sangat menunggu CD/DVD nya Lasidos, mudah-mudahan cepat beredar Horas…………..

    Lissoi

    March 9, 2012 at 8:17 am

  11. Jika mereka tidak membuat album yang baru lagi, dimana mendapatkan album mereka yang dulu tapi yang berforamat MP3? agar bisa didengar tembang kenangan mereka yang dulu? bagi yang memiliki tolong di beritahu dulu karena saya juga penggemar Trio Lasidos. Horas ……………………..

    Lisso..........

    March 4, 2012 at 10:27 am

    • lae lissoi, dalam waktu dekat cd lasidos akan didedarkan

      lagubatak

      March 7, 2012 at 7:42 am

      • CD lagu-lagu baru do i lae? dang Bangso Batak i kan lae?

        sihar

        March 29, 2012 at 10:53 am

  12. kpn y lgu emas trio lasidos yg bru kluar…..
    Kok g nyampe jga ke pahae jae y?

    rahmat tua sihombing

    February 6, 2012 at 11:57 am

  13. Horas…au pengemar 671s..sahat tu saonari on dang adong dope group Batak na boi menyerupai ciri khas ni suara kor ni lasidos ima suara kor putcuk nai..on do mambaen tabo begeon..molo pisah halakon na 3 dang tarida suara parpudi i..nga piga hali di ditukkar-tukkar formasi na tong do dang boi..sarupa,adong…manian seponsor asa tour keliling trio lasidos..di sumatra,jawa,kalimantan, untuk lagu2 nostalgia lasidos untuk terachir ‘L a s i d o s…………mauliate

    Sofyan sianturi

    December 8, 2011 at 3:50 am

  14. Inti na :sihol ni angka hita pengemar TRIO LASIDOS sampai di tahun 2011 on pe sai tar paima do .Lae Situmorang Lae Padang dohot Lae Marpaung lean hamu majo tikkimu marsada asa sombu sihol ni angka pengemar ,memang sedikit terobati dulu ciri khas LASIDOS selalu kental , di Trio Lasidos Plus yang mantapfaktor Lae Bunthora ,dan di Nazaret Voice yang siiip margotop ada Lae Marpaung ,apalagi kalau TRIO LASIDOS adalagi wahhh lobian nabutong mangan mambege Suara suara emas .

    NHM Silaban

    March 7, 2011 at 2:18 pm

    • Kalaupun Trio Lasidos tidak muncul lagi,baiklah kalau mau MURNI RECORD bisa membuat album Nostalgia yang dapat didengar para penggemar kembali baik di radio radio di Toba dan Balige juga.
      Semoga mendapat perhatian.kami sempat bersusah payah mengusahakan transfer kaset ke cd / mendownload beberapa lagu dari kaset ke CD agar dapat dipakai di mobil Toyota Innova.sayang ada kawan tukang kutil yang rupanya menggemari lagu itu……haha.memang kalau udah fanatik………….

      nelson tampubolon

      September 5, 2011 at 8:45 am

      • Buntrhora,Hilman si suara melengking,,Jack si suara serak dhasyat,unang parmeam-meam hamu kelebihan na nilehon ni Debata ate, apalagi lae Jack Marpaung margelar MMTh(Mondar-mandir melayani Tuhan),ingkon marsada jolo hamu natolu,sotung muruk Tuhan i da? Mauliate tu Pak Bunthora nasai torus mempertahankan Goar Lasidos atik pe marganti-ganti personilna. Molo dang olobe hamu nunga songoni godang pangidoan ni halak batak tu hamu,sotung menyesal hamu molo ro tompu nahancit di bahen Tuhan ate. Dang na mangancam ahu,alai kenyataan do na hudok.Mauliate
        sian iba par Samosir : H.Gultom Jl.Tribrata Ujung Duri Riau PT.Gametri Tirta Lestari Jl.Desa Harapan Duri Riau.

        Harapan Gultom

        November 2, 2011 at 3:05 pm

  15. Ahu penggemar berat Trio Lasdos.
    Kapan lagi mereka keluarkan album ya.

    Apa masih ada di jual album mereka yg dulu. Kalau ada saya akan beliiii!

    Thanks

    Sungkunan Simbolon

    December 4, 2010 at 11:00 am

  16. mereka sangat energik bernyanyi saya sangat setuju bahwa lasidos trio spektakuler

    gimson situmorang

    November 13, 2010 at 2:05 am

  17. Horas…!!
    Sebagai putra sulung ni Bunthora Situmorang, tung maccai songgot do roha ala songoni godang hape surat via email on tu TRIO LASIDOS na menunjukkan bahwa godang do hape penggemar ni trio on. Sabotulna nungnga adong dirilis album ni halakon ima TRIO LASIDOS BERSATU marisi 10 lagu jala sude laguon mengenai marga2 ala memang albumon edisi khusus jala kaset/VCD memang tdk di jual bebas di pasaran utk menghindari pembajakan yg begitu marak terjadi, album ini untuk kalangan sendiri….jadi utk penggemar yg mau mendapatkan kaset/VCD tsb dapat menghubungi saya di 081585353787….mauliate

    Anju situmorang

    September 11, 2010 at 9:23 am

    • horas lae anju, lama tak ketemu lae. mungkin lae masih ingat dgn saya ucok hasibuan yg dulu kita sama2 nongkrong di pub..hehehhe iseng iseng buka ginian ketemu kawan lama nan jauh dimata. beha kabar mu lae…fb ucok naburju.. bls ate..

      ucok hasibuan

      October 5, 2010 at 9:50 am

    • Tlng ma jolo beha carana asa boi dapot album terbaru ni Trio Lasidos i, asa sombu sihol. jala pangidoan ingkon marsada tetap nasida,molo adang angka nahurang,,,, marsianjuan ma nasida puang. malungundo hami na di Riau on umbegesa. Tolong salurkan talenta Trio Lasidos kepada anakbatak, horas,,,,,,,,,,,,,,

      Harapan Gultom

      November 2, 2011 at 2:52 pm

  18. Molo adong hamu angka dongan namamboto didia manggadis album jack marpaung-hilman padang na marisi lagu rouli, marimbang. manang album sherly-1, tolong jo kirim hamu tu website on, asa nituhor. Tu lae Jack, boha do carana mandapot album sherly dohot Rouli? mauliate!

    Pasihar Sihombing

    September 5, 2010 at 11:06 am

    • kami masih punya kaset Trio Lasidos mulai album 1-12 dan Album emas “Marimbang” serta Trio Lasidos Bersatu (yang digandeng Raja DL Sitorus) sampai tahun 2009.Karena tak ada lagi mbil Innova pake kaset,Sejumlah kaset mulai diintip kawan kawan buat koleksi.
      Sega do bah……………

      nelson tampubolon

      September 5, 2011 at 8:33 am

      • Lupahon ma au,ima judul lagu Trio Lasidos, laos ido dibahen pamatehon kerinduanni Batak tu Trio Lasidos on, baeha ma tahe si Sayur balati, holan tu ito boru Silalahi i do on mabiar.

        Harapan Gultom

        November 2, 2011 at 3:33 pm

  19. 1wwu6m usmfijooabhp, [url=http://rcscdyrohzcu.com/]rcscdyrohzcu[/url], [link=http://cviriturhfyd.com/]cviriturhfyd[/link], http://tnhogwluleoh.com/

    fflqses

    September 4, 2010 at 2:11 pm

  20. jack marpaung .
    dang dapot niluluan serly 1 bp tua naso di edar hon be!! mohon info nya? tx.

    `~napit’s~`

    napit

    August 27, 2010 at 12:16 am

  21. Mohon bantuan untuk mendown load lagu-lagu dari Friendship Trio, nunga leleng dang tarbarita, Horas jana Gabe ma sude !!!

    S. Harahap

    August 7, 2010 at 12:27 pm

  22. horas ma dihamu sude aka lae ku..
    adong gope dihamu lagu trio lasido’i..

    boru panggoaran dohot anakku naburju

    molo adong,baen ma jo to email ku.

    Arnold_uce@yahoo.co.id

    saka siregar

    June 17, 2010 at 5:32 pm

  23. dang boi be marende trio lasidos ala nungnga bubar alani naso saroha. sarupa doi tu jolma namate dia bopi marende namate. jd trio sisaonari ma hita bereng jala hita dukung asa maju. unang sailalap hita. sae ma trio lasidos i songon kenangan manang legenda.
    jd sipaingot tuhamu angka trio na baru “saroha ma hamu” atau na lebih moderen ” bersatu kita teguh BUBAR kita RUNTUH(PEUT).
    MAULIATE MA
    NB” MOLO BOI PANGIDOAN DIBAHEN MA NIAN PATUNG NI TRIO LASIDOS DI TARUTUNG

    JHONBARAT

    April 6, 2010 at 7:05 am

    • Au di Jakarta/tangerang, mangalului dongan naeng membentuk grup band nian, ahu boi mencipta lagu dan vokal. hubungima tu : hanstama@yahoo.com
      Mauliate

      panjaitan

      July 30, 2010 at 7:59 am

  24. Trio Lasidos memang tidak ada duanya. Mereka bertiga (Bunthora, Hilman dohot Jack) berkarakter dan vokalnya matang. Penyani batak sekarang ini belum ada sehebat mereka dan suatu saat (kita doakan) biar tumbuh penyani sekaliber mereka sehingga artis Tapanuli tetap disegani dan dapat menghibur kita-kita dan sekaligus media edukasi.Mengenai berkumpulnya mereka kembali kita syukyri saja dan mudah-mudahan mereka mau buat album baru lagi sebagai buktti keprofesionalan mereka dan menghargai para penggemarnya.Trims

    Martus M. Lumban Gaol

    March 23, 2010 at 10:36 am

  25. molo boi nian dipasada ma muse trio lasidos,alana on ma lagu batak na spetakuler,na so adong tandingan na lagu batak diportibion,au sian na poso saat saonnari holan lagu si jack,bintora,dht si hilman padang do na lomo rohangku,jadi sadama hanu ate lae,ittor baen lagu i.

    mauliate,sian au Marihot P
    Jl.sidomulyo gg.djaya no.205 A Tembung
    percut sei tuan,Deliserdang

    marihot panjaitan

    March 4, 2010 at 1:33 pm

  26. LASIDOS,naung didia dohamu sonari?lungundo rohakku,ala soheabe hubege suara muna.mauliate

    martua alexander tumanggor

    November 17, 2009 at 9:32 am

  27. Tole bunthora,hilman dht tuho Jack,…molo adong akka pangidoan ni akka penggemar niba lao mangido album ikkon leanon do. unang cuek, ikkon burju jala benget do hamu diparngoluonon. Hujaha disi tung godang akka kekecewaan sian penggemar muna,ondihon hamu puang i ate.Hudoppon rohakku tikki parende au na ujui. jala porlu situtu do ingoton muna, on pasu2 do tu hamu na tolu on, hamu namar goar TRIO LASIDOS. Tu si Hilman adong do tong hata sidohononhu, alai bahasa pak2 pe hubaen annon tu ibana.

    begu ni si jhon lennon

    July 28, 2009 at 1:21 pm

  28. Memang dizaman saonai on alana naung pagodang hu artis
    baru muncul. jadi nian molo boi ba di pertahankanma
    akka artis2 na lelengi apa lagi lagu-lagu naung leleng unang ma nian mago sian peredaran ate.
    trio lasidos nunga didihamu lae torusson hamu ma marende. ai maccai tabo do molo ni bege . molo boi kirim hamu jo lagu na terbaru i.
    oiya tusude hamu namanjahaon. ai adong dope akka drama2 na leleng i di hamu na be . contoh : Si bursok manga landong .molo adong kirim hamu jo tu Email Mauliate

    suprama Siburian

    July 7, 2009 at 3:59 am

  29. dang pola seru be huida komentar on, alana so na adong tanggapan,..

    ParLapo:

    maksud ni lae?, heheheh… dang pola sai ikkon seru-seru lae, ai hamu pe so na hea mambaen “seru”, ai ikkon adong do na mangattuk gong i asa makkuling, dang olo makkuling sandiri, molo makkuling sandiri annon gabe biar do naro, hehehe.

    baen lae attong.
    bj

    sangapta simatupang

    July 2, 2009 at 3:09 pm

  30. sungguh terlalu lama kita menunggu,.. mereka bikin album juga tdk dikomersilkan, apakah dibalik ini semua punya otoriter tersendiri,..? yang jelas yg bisa menjwbnya hanyalah mereka ber3 ( trio lasidos).

    sangapta simatupang

    June 23, 2009 at 1:34 pm

  31. Sulit mungkin, ttp bukan tidak mungkin bukan? Sekelas DL Sitorus yang juga pencinta trio lasidos nggak berdaya mempersatukan… apalagi ma hitaon…. Maksudku, hanya hati dan kecintaan serta rasa tanggung jawab akan talenta yang Tuhan berikan, itu bisa menjadi pendorong bagi Jack, Hilman, Bunthora untuk bersatu mempersembahkan yang terbaik bagi kita semua. Dengan sikap sedemikian, ketiga jagoan kita ini bisa saling menerima kekurangan. Ingot hamu puang akka nadenggan nasai laon….Tidak ada yang dapat menggantikan trio lasidos, itu mungkin. Tetapi jika personil trio lasidos tidak menghargai kemuliaan talenta yang dianugerahkan Tuhan kepada Jack, Hilman, Bunthora, talenta bisa hilang…itu pasti. Saya yakin 1000%, jika trio lasidos kembali, maka jutaan orang berterimakasih. Hidup personil trio lasidos pun diberkati karena memberkati.
    Songoni ma jo.
    Hami na tarpaima di haroro ni si 3 671s.

    Saor Silitonga

    June 23, 2009 at 1:44 am

  32. Pattang so hebat do Trio Lasidos on memang. nunga tung godang penggemar namangido alai so adong di parorahon. Garu grup rock legendaris GodBless yg sdh lama Vakum dan bergabung kembali albumnya langsung beredar. kenapa? karena mereka peduli dgn fans2 mereka yg sdh bgt banyak meminta dan mereka tdk mau mengecewakan penggemarnya.

    si mardan

    June 16, 2009 at 2:41 pm

  33. Tu hamuna akka dongan namasihol mambege ende ni TRIO LASIDOS NAIMBARU, download hamuma di Google ni Trio Lasidos Album ni Si Raja Batak, adong do disi 10 lagu naung di patupa. Ianggo lao paima kaluar do Album ni Nasida, Horasma jala Gabe dang na edarhonnon na bei.

    daniel

    June 4, 2009 at 3:17 pm

  34. paling ma muse kamar 13 diendehon ibana annon, kyk gak ada lagu yg lain aja yg mau dinyanyiin kawan itu. Setiap ada acara pasti ada lagu itu.( mgk ada request). Tapi kan Bosan juga,..! babiat sibuea,…nga babiat buaya muse,..dst ( sampe ingat jg sy krn keseringan). he,..he,..

    daniel

    May 18, 2009 at 12:11 am

    • Amang Daniel,
      Parbada do huroa lae atehh.
      Songon ina-ina do lae mambahen komentar jala dang sopan bicara ni lae tu media.

      jimmy Charter Simbolon

      October 29, 2012 at 1:14 pm

      • jimmy carter simbolon> aha do mksd ni Lae ? adong huroa nasala hataku hubaen. unang dison ho barani mambaen hata. babaniaamam anjing.

        daniel

        July 17, 2013 at 6:28 am

  35. Horas..
    Tu angka dongan na masihol umbege soara ni Jack Marpaung, marende do ibana di ari Jumat tgl 22 Mei 2009 di Hotel Horison Bekasi. Ticket na mararga Rp 500rb, Rp 750rb, dohot Rp. 1jt. Laos adong do makan malam na. Flamengo band do na mengiringi. Acara on Pagelaran Musik dan Lagu GKPI Bekasi. Artis na asing, Judika Sitohang, Lea Simanjuntak, Martogi Sihotang (specialis uning uningan). Molo adong na berminat boi do dihubungi Ibu Eva 08121080134.

    Posma Tobing

    May 12, 2009 at 8:21 am

    • u/ lae posma. apala tung borat situtu do i lae molo nasai arga ni ticketna lao mamereng nasida. yah, tu akka paradongan ni ma na boi marnida nasida. Anggo hami on do lae,…oo Horasma. Mauliatema di informasi muna i.

      sangapta simatupang

      May 15, 2009 at 2:55 pm

  36. HORASSSSSSSSS,…………………
    TU HITA SALUHUT NA,…..
    Di dia do boi tuhoron kaset / album muna mulai VOLUME I – TERAKHIR,… ai massai sihol roha umbege suarani LASIDOS TRIO on…..

    Ginto Ginting - Tembagapura-Papua.

    April 23, 2009 at 4:47 pm

    • lae ginto Horas

      suprama Siburian

      July 7, 2009 at 4:03 am

  37. Sayang nai ate, disaat byk penggemar menunggu kehadiran mereka hape gabe songonon do ending na ate. Pesan saya U/ Trio Lasidos, klu mmg gak ada niat mau rekaman lg spy album2nya yg dulu itu di edarkan lg deh. Kyk model Ebiet G. Ade, album2nya dulu kan di Re-pack lg mulai dari vol.1 sampai yg kesekian dan nyatanya mmg laku jg. Saya yakin Album TRIO LASIDOS yg JADUL dulu dibuat spt itu pasti bisa spt albumnya Ebiet tsb. salam

    sangapta simatupang

    April 14, 2009 at 1:24 pm

    • klu kita pikir2 Trio Lasidos tdk membuat album lg, mgk krn faktor usia jg kali ya,..?

      daniel

      April 23, 2009 at 1:47 pm

  38. Nabaru dope au pajumpang dht abang si Hilman Padang di sidikalang, jala tung leleng do hami mang-hata2 i rupani jala sahat do pangkataion nami ttg group ni nasida ima LASIDOS on, ianggo pandok ni abang si Hilman on tu au hira naung Vakum do nasida jala dang adong be rencana ni nasida be rupani lao mambaen Album, husukkun boasa abang, ai tung godang situtu do Penggemar muna natarpa-ima2 diharoro ni Album muna. Alai songon na dingin do abang i mananggapi. Jala abang on pe hape menurut pengakuanna nungnga leleng hape di Sidikalang nuaeng on. Jadi tu hamuna akka lae2 niba, sotung pola be tataringoti ianggo Trio Lasidos on. Demikian sekilas info.

    Bonar tampubolon

    April 8, 2009 at 4:18 pm

  39. Horas….
    Tu “TOGA SIMAMORA” Boru-Bere dohot Ibebere Na adong di Pulau Batam ( seBARELANG )
    Sai anggiat ma BPH na sehat2 selalu, lebih peduli tu anggota,
    lebih giat dalam menjalankan punguan “TOGA SIMAMORA”

    Manaloe

    March 31, 2009 at 12:16 pm

  40. H O R A S …….??!!!!!
    THE LEGEND OF TRIO LASIDOS. Tung godang do hami penggemar natarpaima-ima di haroro muna. U/ Pengasuh milis ini agar pesan2 ini disampaikan jg sama mereka ( LASIDOS), Karena percuma juga klu hal ini tdk diketahui oleh mereka. Horasma .GBU
    Pernah manang na adong do rencana ni THE LEGEND OF TRIO LASIDOS naeng SHOW di BATAM….?
    Mauliate

    SE Manaloe

    March 31, 2009 at 12:09 pm

  41. Horas ma dihita bangso Batak penggemar Trio Lasidos, Dung bersatu nasida taon 2004, dohot show di hotel na di jl Sudirman Jakarta. Lao ma au to Toko kaset Simatupang di psr Senen, husukkun ma, nungnga adong kaset ni Trio lasidos na barui ?, bulan Desember keluar nama kaset nai, ninna laetta penjual kaset na di Senen i. Gabe hutuhor ma kaset ni Lasidos Vol. 1 ( Lupahonma ). Tikki i adong do poster ni Lasodos nabarui, alai dang olo mangalean ( dituhor ) promosi doon lae ninna. Hampir tiap molo ru au tu Senenn sai husukkun do on , alai tong do so adong. Songon pangidoan ni sude bangso Batak Na di liat portibion, Tolong ma jolo Amang Trio Lasidos bahen hamu album na baru, asa sobbu sihol ni roha ni sude bangso Batak i. Tikki au SMP di Tarutung, molo show hamu sai tetap do hu usahahon laho manonton, Terakhir Lasidos hu ida tikki kampanye Golkar taon 1982 , molo so sala ingot. Adong do di au Photo muna Amang tikki marphoto rap dohot Ibu istri Bupati Sinaga waktu i, songon masa kampanye saonari maon. Husippan do photo i, Baju muna ima jas ulos batak sadum Akkola warna merah dohot celana putih. Ima Amang alana mansai sihol hian do roha di siala haroro ni album muna naimbaru.
    Horas ma sian au Amjar Hutabarat Par Silindung.

    Amjar Hutabarat

    March 29, 2009 at 7:26 am

  42. Horas ma dihita sasudena…..ai hurippu do holang au na marlungun tu TRIO LASIDOS, memang godangdo trio ni halak hita najago jago suarana, alai memang ngak ada yang bisa sesempurna TRIO LASIDOS….horasma

    js

    February 28, 2009 at 5:06 am

  43. Yah sai anggiat ma tutu lae songon nanidok muna i. tapi perlu diketahui juga, waktu kan tetap berjalan, usia semakin bertambah, otomatis segala aktivitas yg biasanya kita lakukan setiap harinya pasti akan berkurang alana Daging Nunga lam Matua, Gogo pe Lam Suda.songon na nidok ni ende i.

    barita situmorang

    February 15, 2009 at 4:39 pm

  44. Tolema hamuna akka lae, loja Hita sai manurati lalap di milis on, ai so na dijaha manang ditanggapi Nasida ( LASIDOS ) non i. Sai tapandohoni rupani on-an. Nunga Tung godang huida natarsurat di ginjangi kan dang adong Hasilna. Mardomu na attar songon na agak tinggi do huroa Roha ni Nasida muse.

    lae barita,
    suman do nian na nidok ni lae i, aut sugari ma nian pittor hatop dialusi nasida akka hata ni dongan dison, alai boha bahenon sipata do sipatu, molo menurut au…. tong do diparrohahon nasida sude akka namasa on, alai marpaima ma hita diharorona, adong do tikki ni sude akka pangidoan!.

    bj

    barita situmorang

    February 13, 2009 at 11:10 am

  45. baen jo nagratis naeng i download. mauliate godang

    husss…. tulang,
    dang sai ida ida iba tu akka na haratis…… annon olo gabe tarpaida ida!!, alai hubaen pe haduan molo nung jumpang tikkina dah. sotung hassit roham tulang nabasa!

    bj

    Johannes Sihotang

    February 13, 2009 at 10:58 am

  46. Binsar Purba;
    Memang benar hingga saat ini belum satupun Trio batak yang sudah exist bisa mengimbangi suara Trio Lasidos ini. Senang dengar mereka bertiga bisa bersatu kembali, dan sangat mengharapkan munculnya lagu-lagu kenangan datupun album baru dari Tiro Lasidos ini. Lagu pavorite yang hingga saat sangat saya sukai adalah” Lobi 10 Toaon dung borhat ho amang……..dst. Lagu ini menjadi lagu wajib kami di tahun 80 di andoorang sodimulai dope marguru ende di tikki anggota ni NHKBP Pekanbaru Kota hian….na uju imai…….

    bah,

    hebat do hkbp pekanbaru on ate, marlagu lobi sappulu taon…. lao marguru malua….. sotung muse ditutup kebaktian dohot……… sherly…..

    bj

    Binsar Purba

    February 11, 2009 at 6:31 am

  47. u/Produser Wahana Records, apakah tdk tertarik membuat album TRIO LASIDOS yg baru? KLu dilihat dari aspek bisnisnya, profitnya pasti mantap lo ini Lae.

    berlin sianturi

    February 10, 2009 at 2:45 pm

  48. Pas do songon komentar nanidok ni halak lae Sianturi nadiginjang i,”TRIO LASIDOS ini susah ditebak?”. Maksudnya disana, ai mambaen album do appara niba si Bunthora dht na-asing, mambaen album do halak lae si Marpaung dht na-asing, suang songoni nang appara niba si Padang pe dht na-asing. Jadi timbul disana penggemar mereka “BER-ASUMSI”, mereka ini tdk akur??! Alai asumsi do lae da, saya jg tdk punya hak u/ urusan mereka. aurrroa molo ninnna si Jack tong do repot kan.Alai holan ido pangidoan tu hamuna abang2 niba, di awal 09 on, Spy tdk ada asumsi2 negatif di masyarakat bahen hamuma tutu suatu gebrakan di Blantika Musik Batak on songon pangidoan ni akka donganta.naung tarpaima-ima. Saya akan ciptakan nanti satu buah lagu khusus u/ TRIO LASIDOS ,judulna ” LASIDOS NATAR-PASU-PASU”. Horasma, GBU

    Barita Situmorang

    January 6, 2009 at 1:26 pm

  49. Waktu saya msh smp – sma dulu orang tuaku suka sekali beli kaset Trio Lasidos prod. MURNI RECORD dan hingga saat ini kaset itu msh ada saya simpan apabila klu mau di play suaranya eeeeooook,eeeooook wajar karena memang sdh 20 thn lbh. Makanya saya kaget mendengar Mereka BERSATU lagi, apa iya gitu lo?! please deh, abang2, ito2ku di Trio Lasidos spy produksi album lagilah, lagu2 yg dulu di release lg jg ngak apa2.

    Monika Pakpahan

    January 5, 2009 at 3:22 pm

  50. Boasama Nasida dang olo mambaen album be ate? Padahal mereka telah dipersatukan kembali, banyak masyarakat Batak yg gembira/senang atas moment ini,karena ini yg di-tunggu2 setelah sekian lama mereka berpisah. Jujur aja ya, saya pikir belum ada Trio Batak yg mampu menyaingi kehebatan mereka. Alani puang amang Situmorang, Padang dht Marpaung Dos ma Roha muna asa bahen hamu ma muse Album Batak THE LEGEND OF TRIO LASIDOS. Tung godang do hami penggemar natarpaima-ima di haroro muna. U/ Pengasuh milis ini agar pesan2 ini disampaikan jg sama mereka ( LASIDOS), Karena percuma juga klu hal ini tdk diketahui oleh mereka. Horasma .GBU

    horas lae agust,
    saya juga ngefans sama mereka (lasidos), mungkin itu salah satu alasan saya untuk membuka dan mengelola blog ini, blog ini adalah independen tetapi menerima segala saran dan masukan yang positif dari rekan rekan pemerhati lagu batak, dan sudah barang tentu mereka (para artis batak) akan mendengar keluhan dan saran saran anda dengan cara penyampaian secara pribadi atau pertemuan reguler yang kami lakukan. tapi kalau lae ingin secara langsung menyampaikan hal ini kepada mereka bertiga, saya hadiahkan no telpon mereka untuk lae, agar lae bisa langsung bicara : hilman padang – 081318529404, bunthora situmorang – 081314170147, jack marpaung – 08129219895
    mauliate, horas, bj

    august manihuruk

    January 5, 2009 at 3:05 pm

  51. PESAN TU TRIO LASIDOS
    Hamu angka dongan, manang ise pe namanjaha pesan on, tolong paboa hamu tu si SAYUR BALATI cs ate.

    Ai bohado fuang JACK, HILMAN, BUNTORA, ai nungga tung godang na antri paima-imahon album muna natolu namar goar LASIDOS, hape laos so di anturehon hamu, bohado carana mangalaksanahon HABATAHON molo pangidoan sian TRIO ANDALAN NI BANGSO BATAK pe ndang terlaksana, hamu do mandok BANGSO BATAK BANGSO NATARPASU-PASU, jadi ture ma bahen hamu asa denggan sude mardalan HABATAHON tai ate.

    Memang adong do piga-piga trio namangendehon kembali angka endemuna, alai ndang dope mendekati apalagi persis. Jadi dibaheni bahen hamu ma tutu album TEMBANG KENANGAN MUNA asa sombu sude sihol ni angka penggemarmuna, asi ma roham JACK.

    Horas, mauliate.
    Sayur Golok.

    Sayur Golok

    December 18, 2008 at 5:29 am

  52. u/ lae BJ. Songon naborat do lae bah 150 rb. Na biasa2 i ma lae. tks

    berlin sianturi

    December 18, 2008 at 12:11 am

  53. Memang susah ditebak Lasidos ini yah, sejak mereka BERSATU Kembali mengapa tdk produksi Album, pdhal ini yg di-tunggu2 masyarakat sebenarnya, boleh dibilang penggemar mereka tdk sedikit, mgk Jutaan.Dari segi Bisnis jelas ini Pasti menguntungkan penjualan Kaset, tp mengapa para Produser Batak tdk berminat gitu loh??? Sangat disayangkan sebenarnya. Horasma molo Songoni. Tolong Hamu ma dipasahat kpd pihak TRIO LASIDOS mana tau ada tanggapan. GBU

    berlin sianturi

    December 17, 2008 at 11:57 pm

  54. Sekali Lagi,…. Hamu na Tolu Tulang ” LASIDOS TRIO”,… Di Hari tua ini,… Mangido ma jolo au sampulu jari2 pa sappulu sada hon si majujung, Molo tung pe sibuk di kegiatan masing2, nanggo apala sa ALBUM muse baen hamu, Dungkon Album Na terakhir i, ima Bangso Batak Natarpasu-pasu, Baen hamu ma muse “LASIDOS BACK TO HOME” Suara “EMAS” LASIDOS tidak bisa di tiru oleh Trio Mana pun,..
    Trio yang paling Sempurna ” HILMAN PADANG, BUNTHORA SITUMORANG, JACK MARPAUNG”,…….. Hutamiangkon tu Tuhan i dilehon ha hipason sehat panjang umur jala botul2 Kembali bersatu.
    Bravo LASIDOS TRIO.

    Ginto Ginting - PARONGIL-SIDIKALANG. 0852-5497-6789.hp

    December 1, 2008 at 6:29 pm

  55. Saya Ginto Ginting` Fans nya The legend Trio Lasidos, Saat ini saya berada di Tembagapura, PAPUA. Saya sangat berharap sekali Trio Lasidos ( Hilman Padang, Buntora Situmorang, Jack Marpaung ). Dapat tampil dan mebuat album lagi, Baik lagu Batak, dan Indonesia, Bahkan berbahasa Inggris,… Ciri khas suara Trio Lasidos ini, tidak tertandingi Siapapun di DUNIA ini,…Trio Lasidos adalah Berkat TUHAN yang abadi,….Sampai kapan pun tidak akan terlupakan. “SHERLY” adalah salah satu lagu paling HITS yang saya suka, ” Sherly,…Molo masihol ho tu au,….. Sherly,…..dst,….

    Ginto Ginting

    December 1, 2008 at 6:18 pm

  56. Memang katanya dulu pernah membuat album special yg berjudul ” Bangso Batak Natar-pasu2″ cipt. Bunthora.S. Apabila media ini punya info ttg Trio Lasidos tsb dpt juga di konfirmasi ke saya di 0811.1492870. Horas Maukiate dari saya, Sianturi.

    berlin sianturi

    October 23, 2008 at 10:34 am

  57. apakah sdh ada album mereka beredar? yg katanya sejak thn 2005 mereka bersatu kembali. Nunga tung loja au mandiori album ni nasida yg terbaru tp gak ada di pasaran.
    Horas Lae Berli,
    Memang benar, Trio Lasidos telah membuat album thn. 2005 dengan formasi aslinya : Hilman Padang, Bunthora Situmorang dan Jack Marpaung. Namun sampai saat ini album tersebut belum diedarkan secara umum dipasar seperti layaknya album album batak lainnya.
    Tapi mereka bekerja sama dengan kumpulan kumpulan marga, sesuai dengan thema lagu yang dibawakan dalam album tersebut. Cara penjualannya juga cukup unik, mereka menyertakan juga beberapa tarombo batak, buku berikut vcdnya dengan harga Rp. 150.000/buah.
    Kalau Lae berminat memiliki, kami dapat menyediakan untuk kebutuhan Lae.
    Mauliate,
    bj

    berlin sianturi

    October 23, 2008 at 10:19 am

    • Hundul au sai marangan angan,,,,,,,,,,,umbege lagu ni TRIO LASIDOS of legend ,,,,,las roha umbegesa ,,,alai nuaeng marsak ma au alana holan angan angan dohape gabe panaginagion au ,,LASIDOS the power full bangso batak,,,,tuhamu akka dongan songon endena di lasidos bersatu ,,BABIAT SITELPANG,,,sada sada ma nasida mambaen group masing 2 hape nunga gabe telpang alana dang adong cocok nasida ,,jala ido dihangoluan nadiportibion tung maol do manjalo hahurangan ni dongan ,bakkona do itutu ima pergumulan ni jolma namangolu,,tu akka dongan fans berat ni TRIO LASIDOS HOLAN MARANGAN ANGAN MAHITA MOLO LASIDOS ON dang adong be nunga pukkul 6 be ,,ALAI ditikki ngolumon ma nian tupa ma bahen akka nadenggan tuakka pecinta lagu batak,,[Gajah mati meniggalkan gading,,,,tapi manusia mati meninggalkan namanya,,] berkat Tuhan yang dianugrahkan kepada umatnya orang lain pun juga harus bisa menikmatinya,,,,,,,,,,,,,, horas

      Esron pardosi

      November 16, 2011 at 3:53 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 62 other followers

%d bloggers like this: